Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Покупець має право відмовитися від отримання товару в момент його отримання від кур'єра або в пункті видачі. Повернення товару в інтернет-магазин можливе у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, товар не був у вживанні, споживчі властивості, оригінальна заводська упаковка, бирка прикріплена до товару ниткою з пломбою виробника, товар не має фізичних пошкоджень, подряпин, вибоїн, тріщин, слідів паяння та інших. Повернення товару в інтернет-магазин здійснюється за рахунок Покупця. При поверненні Покупцем товару належної якості, інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму після факту повернення товару за вирахуванням компенсації витрат магазину, пов'язаних з доставкою товару Покупцю.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.